Veilig betalen

Europese eigen voorraad

Europese garantie

Contact

Contactformulier

Veel gestelde vragen

Wij verzenden uw bestelling tussen 2 en 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u een track&trace van de vervoerder.

Prijzen en leveringen naar landen buiten de Europese Unie zijn op de website op basis van 0% BTW en worden Incoterm DAP (Delivery At Place) geleverd. Belasting en invoerrechten zijn voor rekening van de koper. Voorbeelden van deze landen zijn Liechtenstein, Noorwegen, Monaco, Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u  bedrijfsnaam en btw-nummer invoeren. Wij leveren intra-communautair naar bedrijven buiten België.

Zware producten worden geleverd op een pallet en tot aan de deur. U voorziet het beste een palletwagen of steekwagen en extra mankracht.

Er is 1 levering inbegrepen in de prijs.

Voor moeilijk bereikbare locaties zoals smalle straten, onverharde wegen, eilanden en berggebieden vragen wij dit te melden na ontvangst van deze e-mail. Op die manier kunnen wij indien nodig een kleine vrachtwagen met laadklep reserveren. Wij proberen de transportprijzen zo goed als mogelijk in kaart te brengen voor Europa, maar deze blijven indicatief. Afwijkende prijzen moeten doorberekend worden en indien nodig achteraf.

Voordat u de deur van de humidor opent dient u de onderkant te stabiliseren (met de voetjes).

De elektrische humidor kabinetkasten en wijnklimaatkasten worden correct overeind vervoerd op een pallet. Geleden schade hierna door onjuist vervoer in verband met de koelvloeistof is de verantwoordelijkheid van de Koper. Wij adviseren u om de humidor 24 uur lang overeind te laten staan voordat u de stekker in het stopcontact steekt. 

Wij adviseren minstens 5 liter gedemineraliseerd water (zonder kalk) te kopen voor de (elektrische) humidorkabinetten.

De Koper (de bestemmeling) moet alle schade die bij levering zichtbaar is, registreren (vb. verpakking gescheurd, deuk in verpakking, verpakking open, verpakking nat, enz.). Dit kan op de handscanner van de chauffeur of op het schadevaststellingsdocument dat de chauffeur bij zich heeft.

Vervolgens vragen wij u om duidelijke foto(’s) van de beschadigde goederen, duidelijke foto(’s) van de beschadigde verpakking inclusief verzendlabel, duidelijke foto(’s) van de interne bescherming en indien er ter herstelling tape geplakt werd op de verpakking, duidelijke foto(’s) van de tape en het verzendlabel op één en dezelfde foto.

Sorteren op